Äntligen hemma. :)

Det händer mycket nu. Inombords och ute i naturen. Min pappa är hemma!!! Han kom hem i tisdags och i onsdags hade jag och Rebecca ordnat en överraskningsfest till honom och både jag och hon blev förvånade över hur många som kom. Det betydde jättemycket för oss alla tre!!! Jag har tyvärr inga bilder från festen så ni får nöja er med en bild från stationen när jag träffade pappa för första gången på 5 1/2 månader. 
 
Och jag vet att jag tjatar om våren men jag har verkligen längtat och känns det inte i kroppen nu när alla blommor slår ut och träden knoppar sig? Jag njuter till 100% av att vandra ute i solen utan jacka och skor. Jag har också fått feber, fotofeber. Jag fotar allt jag ser!! Jag ska inte bomba bloggen med dom men några måste jag ju dela med mig av. ;) Det som stör mig lite är att jag inte kan vara i solen utan solskyddsfaktor 50+. Det är för att mina avstötningsmediciner gör att jag inte tål UV-strålar. En som är transplanterad löper 8 gånger större risk att drabbas av hudcancer och det vill jag verkligen inte så solskyddet sitter på så fort jag är ute. :) 
 
Hoppas alla känner glädjen jag känner just nu och ha en bra vår// Moa :)
 

Kommentarer
Elin Olasdotter säger:

Vad roligt att festen blev bra! det var den i byagården va? Ville jätte gärna gått men var tyvärr sjuk :(
Jätte fin blogg ni har förresten! :)

Svar: Ja det var det. Synd att du var sjuk. :/ Tack så mycket!! :)
WeJustBreathe

2013-05-05 | 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback