Ett litet inlägg, bara. :)

Idag har jag äntligen fått påsklov, vilket är riktigt skönt. 
I tisdags var jag (som varje månad) på en liten koll på sjukhuset. Vägde & mätte mig och blåste innan jag skulle träffa min doktor. Tyckte själv att det gick ganska dåligt att blåsa (man blåser i en apparat som kollar t.ex. lungkapacitet). När vi fick komma in och träffa min doktor så gick vi igenom det gamla vanliga. Hur jag mått den senaste månad (om jag haft någon infektion), Om vi behöver några nya recept, om jag börjat/slutat på någon antibiotikakur, något annat som blivit ändrat (med mediciner) osv osv. Listan kan göras lång. 
Har inte så mycket mer att säga, så det blev ett ganska kort inlägg. 
 
Ska påminna er om att om ni har ett "önskeinlägg"/någon fråga/vad som helst så kan ni få tag på oss genom att - 
 
*Kommentera bloggen
*Mejla oss: [email protected]
*våran facebook sida som heter Wejustbreathe
 
Så var inte rädda att ta kontakt om det är något ni undrar! :) // Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback