Alldeles för tidigt!

Ja som överskriften sa så är klockan alldeles för tidig för att jag borde vara uppe!! Men halv sju måste jag vara på Sahlgrenska för att börja med förberedelser inför sövningen som kommer ta plats någon gång vid lunch. Det är väl helt ok men vad gör man innan en sövning? Jo man fastar! Jag har inte ätit sen igår kväll och hitintills funkar det. Men med många timmar framför mig så vet jag att min mage inte kommer gilla läget. Så får det vara. ;) Önska mig lycka till så uppdaterar jag antingen senare idag eller imorgon.

//Moa :)

Kommentarer
Lotta säger:

Vi får väl fixa en god middag till dig senare idag.
Lycka till!!

2013-03-19 | 05:56:04
Bloggadress: http://cfmamma.bloggplatsen.se
linda säger:

Håller tummarna för dig idag Moa. Hoppas mamma bjuder på en go lunch sen till din kurrande mage ;) kram på dig

2013-03-19 | 07:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback