Ett litet tack till regn.

Jag vet inte hur det har varit i resten av Sverige men igår var det värmebölja swedenstyle i Skåne. Som jag skrivit tidigare i mitt lisebergsinlägg så svettas en person med cf mycket lättare och saltare. Extremt saltare. Om ni tänker er att ni har badat i ett hav och får den här salta "skorpan" på huden av saltet från havet, tänk er att själv producera det och inte kunna bli av med det om du inte duschar. Ja, det är ju klart att vi duschar men skillnaden är att vi får "skorpan" vad vi än gör! Det är inte bara havet. Puh.... Men nu vaknade man till regn och moln så jag hoppas att det klibbiga ska försvinna idag. 
 
Å andra sidan, GLAD MIDSOMMAR!!! Ja det är midsommar idag. Min storasyster Ida har bett om en cheesecake så det får det bli ikväll. Omnomnom... Det är så sjukt gott! 
 
Det är rätt kul... Brukar det inte alltid regna på midsommar..? Man minns det för det var ju något sängvaruhus som hade någon kampanj över midsommar om det inte regnade så skulle man få en säng om man köpt den innan eller något.. Nä jag minns inte men något i den stilen. Som sagt! Glad midsommar och jag hoppas att ni har en riktigt regnig en, det är ju trots allt lite av en tradition. ;)
 
//Moa :) 
 

Kommentarer
Delicia säger:

Ha en trevlig midsommar finaste du <3

2013-06-21 | 10:12:31
Bloggadress: http://enkampomattandas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback