HAN GJORDE DET!!!!

Som jag har skrivit innan så har min pappa varit ute på en pilgrimsfärd till Jerusalem. I söndags gick han in i den heliga staden tillsammans med vänner och sin sambo Rebecca som mötte upp honom några mil tidigare. Han gjorde det!!!!!!! MIN pappa gjorde det! Jag är så otroligt stolt över honom och längtar verkligen efter att han ska komma hem. Trots motgångar, lungtransplantation och tvivel från många så klarade han det. En resa på över 5000 kilometer och fem månader på vägen. Som sagt så är jag jättestolt men nu vill jag bara att han ska komma hem! Också som jag beskrivit innan så kommer de två människorna som möts på stationen vara helt nya människor med helt nya erfarenheter. Ett oförglömligt möte mellan far och dotter. Vi kommer ha massor att prata om och jag kan inte vänta på att höra alla hans historier.
 
Jag älskar dig pappa! Det har jag alltid gjort och kommer alltid göra. 
 
//Din stolta dotter, Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback