One direction & Kolmården

Hej! 
Det var länge sen jag gjorde ett inlägg så jag tänkte göra ett nu!
Jag mår bättre nu! inte 100% frisk men det blir bättre. Och i Onsdags var jag på One directions konsert i Stockholm! Der var huuuuur bra som helst! Det är egentligen inte så jätte bra för mig då det var mycket folk. Men med mycket handsprit och hålla sig undan från människor som hostar klarade jag det. Vi hade väldigt bra platser också! Men här är några bilder jag tog.
 
Jag vill bara tillbaka!
 
Igår var jag på kolmården också! det var också jätte kul och det var väldigt fint väder också. 
Har tyvärr inga bilder då min kamera dog, haha.. 
Inte så speciellt inlägg kanske, men har inte gjort ett på så länge så tänke passa på och göra det nu. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback