Jag - Ellen Lång

Hej!
mitt namn är ju då Ellen och jag är snart 14 år. Samma dag som jag föddes opererades jag då det var stopp i tarmen. Efter det tog dem DNA som visade att jag hade cystisk fibros. Sedan dess har jag kämpat för att andas, helt enkelt. I nuläget mår jag rätt så bra bortsätt från de infektioner jag har i lungorna. Jag har opererats 4 gånger, 2 när jag föddes. En "knapp" på magen som hjälper mig att äta när jag inte orkar själv, den har också hjälpt mig med mina stora och väldigt jobbiga problem med mage. Och speciella "cf polyper" som blev så stora att dem stack ut ur näsan. Polyperna växer också tillbaka väldigt snabbt och är redan tillbaka (fast inte så stora)   trots att jag opererade bort dem i november.
Mina intressen är att fotografera och mina djur. På mina inlägg kommer ni få se mycket bilder på mina djur jag fotograferar. Hoppas ni kommer trivas här och fortsätta läsa våran blogg.
Tack för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback