Tremånaderskontroll!

Hej. Nu är jag på väg till Göteborg för tremånaderskontroll. :) På tisdag ska jag göra en bronkoskopi (man söver mig och går ner med en kamera i lungorna och kollar) och på onsdag ska jag träffa Martha, en reprensentant från MOD (Mer organdonation) och så ska hon intervjuva mig framför en kamera som sedan kommer hamna på deras hemsida. Gå in på merorgandonation.se och kolla. Ta också ställning medan du ändå håller på. ;) Tänk att en donator kan rädda livet på åtta andra människor! Jag är ett exempel på hur bra det blir!
Håll tummarna för att allt ser bra ut på alla prover nu så skriver jag igen om några dagar!

//Moa :)

Kommentarer
Ida o Joels mamma säger:

Håller alla tummar jag har för dig Moa..

Svar: Tack så mycket! //Moa :)
WeJustBreathe

2013-03-18 | 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback