En liten sur jag... ;)

Allting blev inte som det skulle igår. Bronkoskopitiden drogs ut mer och mer tills jag åkte ner på op 14:30 igår. När man sen vaknade så tog det inte lång stund innan jag började må dåligt. Feber, frossa och en huvudvärk from hell fick jag. Blev livrädd såklart! Känslan man får att det är lungorna som kanske stöts bort. Så var inte fallet utan tydligen så är det rätt vanligt att man blir ordentligt dålig efter en bronkokopi. Igår kväll var sammanfattat fruktansvärd men idag är det bättre och jag hoppas på att få åka hem idag. Det var inte såhär jag ville spendera mitt sista dygn i Göteborg och jag blev både sur och ledsen. Men vad ska jag göra? Rymma...? ;) Nä det får vara som det är. Nu käkar jag frukost och intalar mig själv att det är hotellfrukost. Funkar inte men det var värt ett försök! ;)
//Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback