Sommarlooooov!

Hej alla!
I onsdags fick jag ju sommarlov, riktigt riktigt skönt! Men jag måste säga att det finns nackdelar men sommarlov också. Man tappar rutinerna som man har när det är skola. T.ex. Gå upp, äta frukost, inhalera osv. Det blir svårare att komma ihåg medicinerna. 
Men iallafall, idag är det ju "This is Hultsfred" här i hultan. Ni känner säkert till att Hultsfredsfestivalen flyttat, men det blir en liten festival här iallafall. Tyvärr är det ju väldigt dåligt väder.
Det är i stort sett det som händer här. Livet flyter på och jag mår helt okej! Inte börjat med någon ny antibiotika kur, bara de som jag tagit ett tag nu. 
 
En gammal bild igen. Men eftersom jag precis fått sommarlov borde det ju passa med en lite somrig bild! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback