Premiär!

Tja, asså inte bio eller nått sånt utan idag ska jag och Ville (min lillebror) till stan. Själva!! Det har aldrig hänt innan för jag har inte kunnat åka iväg själv ännu mindre med någon yngre än mig på grund av om någonting skulle hända. Nu kan jag andas och min diabetes har aldrig varit så bra. Tjohooo!!!

Schema? Eh... Ingen aning. Biblioteket, mat och fika vet jag sen får jag ta det därifrån. Skulle tro att Ville vill gå in på nisses och hitta en leksak. Och sen, för att avsluta ska vi ta bussen hem. Det var läääääängesen jag åkte buss själv. Det ska bli kul. Tänk vad friska lungor kan göra...

//Moa :)

Kommentarer
Veronica säger:

Det er så hærligt å høre at slike små turer kan bli så store!!! Ingenting er en selvfølge og jeg blir så glad når jeg leser dette!
Du gir meg også håp, Moa - sikkert andre også som venter på et nytt organ! :) <3

2013-06-18 | 14:31:46
Bloggadress: http://www.innsatsforlivet.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback