*Insert good title here*

Jag kom inte på någon bra överskrift så den får duga. Nu är jag hemma från Göteborg igen. Allting gick så bra det bara kunde gå. Ingen avstötning, blåsvärdena var bättre än förra gången och min läkare, Dr. G, sänkte mina medicindoser så jag hoppas att mina svullna kinder försvinner liiiite till. ;) Nä, det stör mig inte så mycket men jag är 15 år, man vill inte se ut som en bebis med sina kinder då! 
Som sagt, allting är bra och nästa besök kommer bli om tre månader, i september. Ett kort inlägg men när inget utanför ramen händer så finns det inte så mycket att skriva. Det blev dock inget njurvärde för ingen hade bokat in det. (Klantigt) Så det får bli en annan gång. Vill ni veta hur det går till? Inte? Nå, här kommer det ändå. ;) Man injicerar ett radioaktivt ämne och efter några timmar tar man blodprov för att se vad som finns kvar i blodet och hur mycket njurarna hunnit bli av med. Detta gör man för avstötningsmedicinerna sliter på njurarna så man kollar liksom att dom inte tar för mycket skada. Det blir i alla fall en annan gång, fast i Lund så man slipper köra upp till Gbg igen. :) 
Det var det för denna gången. Ha det så bra så länge!!! 
 
//Moa :)
 
Ps. Jag vill bara påminna er om att gilla vår Facebooksida WeJustBreathe för att få uppdateringar när ett nytt inlägg kommer upp! Tack på förhand. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback