Suprised old man.

Jag måste ju bara berätta, nu när vi pratar om osynliga handikapp, dela med mig av en händelse som hände när jag var ute med min rullstol.

Jag och min klass var i Malmö på tutakhamonutställningen och jag hade min rullstol med mig för jag skulle inte orka gå där. Jag och min kompis Klara (<3) körde upp till en stenplatta med hiroglyfer på och jag såg inte riktigt. Bredvid oss stod en gammal man och kollade lite snett på mig och jag glodde tillbaka tills han slutade. (Det bästa sättet att hantera situationen...?), och forsatte att kolla på plattan. Jag ville fota och lägga upp på instagram så jag ställde mig upp varpå Klara snabbt satte sig i rullstolen och när vi var klara körde jag iväg henne. Mannens min var obetalbar!!! Jag lovar, jag trodde han skulle börja sjunga Halleluja och springa runt i en ring och tacka Gud för miraklet. Jag kommer aldrig glömma det. Helt otroligt. Hahaha!!!!
 

//Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback