Bästa dagarna på länge!!!

Idag kom jag hem från magnarp. Det var helt otroligt kul där!! Som jag skrivit innan så känner jag mig välsignad med att gå i en klass med såna underbara människor. Igår tog vi tåget till Göteborg och gick hela dagen på Liseberg. Jag gick med mina bästa vänner som tvingade mig att åka bergodalbanor som jag inte visste om jag skulle överleva. ;) Jag är nämligen fruktansvärt åkrädd och har vid tidigare vistelser på Liseberg inte åkt någonting. Alls. Nu "tvingade" mina kompisar mig att åka och jag har aldrig haft så kul! Hur kan jag under flera år gått miste om detta adrenalinrus?? Nu var det premiär för Balder, Lisebergbanan, Hang-hai med flera. Jag trodde jag skulle trilla av och dö på alla men ändå sitter jag här idag och bloggar så det gick tydligen bra. ;)
 
Nä, kort sammanfattat: jag har haft mina hittills bästa dagar och jag skulle inte byta ut det mot något. Med så grymma klasskompisar så kunde detta aldrig gå fel. Jag är så oerhört glad att jag fått nya lungor och återhämtat mig så bra så jag kunde följa med. Att tänka att jag snart slutar nian är skrämmande eftersom min klass ska börja gymnasiet och många går nog skiljda vägar medan jag ska gå om nian. (Ska skriva ett inlägg om det snart) Jag hoppas bara att vi kommer fortsätta hålla en liten kontakt då och då. Jag tog inte några bilder på Liseberg (de bästa bilderna har jag i minnet och så vill jag ha det) men jag har några på de galna tvillingarna som drog med mig över hela parken. ;) 
Dessa tog jag på väg till Gbg. Jag gillar verkligen den med landskapet för det ser ut som, eh, jag vet inte. Det är fina färger. ;)
//Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback