Sommarskola! <3

Många skulle väl inte vara glada över sommarskola men jag är det. Sen sommarlovet började har jag varje tisdag haft prov på olika SOämnen från åttan. Resterande dagar pluggar jag en liten stund om dagen. Jag har velat göra detta så jag kan börja om nian utan rester från åttan. I början av lovet gick jag till skolan varje tisdag men sen larmades skolan och nu får jag gå HEM till min lärare för prov!!!! Hur snällt är inte det?! Hon tar alltså en timme i veckan från sin fritid för att jag ska hinna bli klar innan skolstart. Jag kommer aldrig kunna tacka henne nog så det jag kan göra är att klara alla prov vilket jag har hitintills gjort. ;) Jag kommer att göra ett längre inlägg snart om hur det är att behöva gå om en klass pga sjukdom so stay tuned!!! 
 
 
//Moa :)

Kommentarer
Anonym säger:

Vi hejar på dig!
Puss o kram!

2013-07-30 | 09:07:22
Jenniey Love säger:

Har du bara gått om ett år? eller mer ändå? Hur har du lyckats så bra men skolan, Jag gick om 3 år för att läsa upp 5 grunskoleämnen:O Du måste va grymt STARK! Föresten har jag följt din mammas blogg ett tag, så jag kommer även följa er kamp! Kramiz på er båda<3

Svar: Nej jag ska bara gå om nian. Innan har jag klarat skolan någorlunda bra men nu mot slutet blev det kämpigt som du säkert läst om på mina mammas blogg. ;) Kram på dig med. //Moa :)
WeJustBreathe

2013-08-02 | 18:58:44
Bloggadress: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Jenniey Love säger:

Sv: Va härligt att det går så bra för dig med skolan, men du har fått mkt stöd från skolan sida va? Det fick ju inte jag. Jag hamna snarare i krig med rektorn angående min skolplan pga sjukdom. Men tycker du är duktig som kämpar så. kramiz<3

Svar: Jag har fått otroligt mycket stöd bland annat en iPad som jag hade lektioner på med lärare via FaceTime. Stackars dig! Det låter helt fruktansvärt att din rektor inte såg att man måste anpassa. Dåligt tycker jag... Hoppas du klarade det ändå! Kram //Moa :)
WeJustBreathe

2013-08-03 | 11:02:14
Bloggadress: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Jenniey Love säger:

Bra det!

Jag saknar skolan mkt, men lär inte ge mig in i nått sånt så länge samhället inte har respekt för ME/CFS och Fibrymalgi.

Hoppas du har en fin dag!, kramiz<3

2013-08-04 | 14:17:21
Bloggadress: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback