Åh vilken dag!

Jag är så glad idag! Idag hade jag mitt sista so-prov och jag klarade det! Jag har jobbat upp ett betyg i hela åttans so på sommaren så nu kan jag börja nian utan rester! Inte bara är jag glad, man är ju en gnutta stolt över sig själv. ;) I femton år har jag behövt anpassa min vardag efter mina behov och att veta att man inte direkt behöver bli omhändertagen om längre är lättande. Många friska ungdomar skulle nog bytt liv med mig för alla fördelar men jag har aldrig velat något annat än att få ha ett normalt liv. Nu har jag det och jag ser fram emot att börja skolan utan mesiga tider, muntliga prov, vilopauser. Bli behandlad som en annan. Inte bli daltad med!
 
Shit, tänk så läser mina lärare detta... Heh.. Hej!!! Tja om ni inte vill ge mig läxa så gör det ju inget men eh ja... 
 
Nä men det ska bli kul. Ny klass. Nytt liv. Etcetc... 
 
//Moa :) 

Kommentarer
Delicia säger:

Duktig du e Moa njut nu av ditt resterande sommarlov fina du kramar i massor

Svar: Tack så jättemycket Delicia! Nu ska jag njuta av lovet jag har kvar och sen ska jag med glädje börja skolan på riktigt. :) <3<3<3 Kram
WeJustBreathe

2013-07-30 | 23:05:27
Bloggadress: http://enkampomattandas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback