Nyp mig, jag drömmer!

Är det bara jag som känner att våren kommer nu? Det är en härlig känsla tycker jag. Förkylningarna avtar, värmen kommer, man leker i trädgården med din lillebror. Underbart!
 Igår var jag och Vilmer (min lillebror) borta på skolan som ligger typ 500 meter från vårt hus och lekte på kvällen i två timmar. Det tog på krafterna då det inte är lätt att tillfredsställa en liten 5-årig pojke på lekhumör. Klockan åtta skulle vi hem och jag sa till Vilmer att gå i förväg för jag skulle springa hem och ville inte ha honom bakom mig. Jag sprang/joggade ca. 400 meter och de sista 100 metrarna bar jag Vilmer på ryggen. Svetten rann när jag kom in så något måste jag gjort rätt. ;) Nä, det är underbart att kunna gå ut i sandaler och plocka blommor. Kommentera gärna era bästa vårtecken. :) 
 
//Moa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback