Lite bilder på Håkan

 
Det blev inget inlägg igår för min del. Så det kommer idag istället!
Haft en ganska seg vecka och varit väldigt trött. Det har börjat bli varmare iallafall! Vilket inte bara innebär att man kan skippa alla vinterkläder, utan infektionerna (för alla) minskar, alltså och infektionsrisken för CF:are! Dock har det varit näst intill storm de senaste dagarna. Eftersom det blivit varmare har jag börjat leka med min kanin Håkan utomhus! fotade honom häromdagen så ni ska få se några bilder. Dock är inte bilderna så jätte bra. 
Om ni läste min presentation så vet ni att ett av mina stora intressen är just fotografering! ( om du vill läsa inlägget kan du läsa det här - http://wejustbreathe.blogg.se/2013/march/jag-ellen-lang.html )
Här kommer några bilder.
Jag vet att bilderna inte har så jätte bra skärpa osv. Men visst är han huuuur söt som helst? :D // Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback