Bara lite uppdatering.

Bloggen har varit dåligt uppdaterad ett tag nu, vi ber om ursäkt för det!
iallfall. Jag har ju fyllt år! 14 år är jag nu, även CFen. haha..
Jag fick presentkort, body butter, OPI nagellack, godis, en Victoria secret parfym grej och en hund!! :D 
En tibetansk spaniel. Vi ska troligen åka och kolla på valparna idag!
 
Igår var jag på månadskoll på sjukhuset. Inget speciellt, mina lungor hade dock blivit liite bättre sen sist. Fast då var jag ju sjuk också men iallafall! :) 
 
Jaa, annars då? Sommaren rullar på, dåligt väder och jaa.. sommarlov helt enkelt. Jag har egentligen inget speciellt att säga. Tänkte mest göra ett inlägg eftersom bloggen varit död ett tag. Ska försöka göra ett inlägg som är mer CF relaterat sen :) 
 
Ha det bra! / Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback